مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران

خلاصه

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران برگزار شد

۱۴۰۲ يکشنبه ۱ مرداد
563بازدید
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران

در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو ایران که در روز پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد، مهندس علیرضا صادقی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی انرژی گستر سینا به عنوان رئیس مجمع، علی پرتوی نماینده شرکت پیوند تجارت آتیه ایرانیان و عیسی نورانی‌فر نماینده بنیاد مستضعفان به عنوان ناظران مجمع و علیرضا پاکروان مدیر امور مالی شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران به عنوان دبیر جلسه معرفی شدند.

همچنین در این جلسه نماینده سازمان بورس و اوراق، نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران و نمایندگان شرکت‌های حفاری شمال، انرژی گستر پارس و پایندان حضور داشتند.

پس از قرائت دستور جلسه توسط دکتر مصطفوی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا، مهندس صادقی رئیس مجمع، رسمیت جلسه را اعلام کرد.

در ابتدای جلسه، گزارش حسابرسی صورت‌های مالی شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد که پس از بحث و بررسی و پاسخ به موارد مطروحه، به تصویب مجمع رسید.  

بخش دیگری از این جلسه به قرائت گزارش فعالیت هیئت مدیره اختصاص داشت که آقای سپهری مدیرعامل شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران آزادسازی سهام وثیقه حفاری شمال نزد سازمان خصوصی‌سازی، تشکیل شورای راهبردی تامین مالی و سرمایه‌گذاری، تدوین نقشه راه ارائه خدمات مالی به شرکت‌های زیر گروه و شرکت‌های تابعه و ... را از جمله مهمترین اقدامات در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

در این گزارش، انجام مطالعات راهبردی و تهیه بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر، جذب و تأمین منابع مالی مورد نیاز با استفاده از ابزارهای مالی بازار سرمایه، تجدید ساختار مالی و اقتصادی شرکت‌های متقاضی به منظور رفع چالش‌های مالی و اقتصادی، مذاکره و جلب سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای تامین مالی پروژه‌های کلان اقتصادی و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان، نوپا و سودآور بخشی از برنامه‌های آتی هیئت مدیره شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران عنوان شد.

در پایان، مجمع عمومی شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران ضمن انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های قانونی، ۲۵۰ میلیارد ریال سود تقسیم کرد.