پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان
پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان
پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان

پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان

خلاصه

عصر روز چهارشنبه مورخ 1401/01/24پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در سالن همایش های ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان برگزار شد.

۱۴۰۱ شنبه ۲۷ فروردين
1089بازدید
پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان

عصر روز چهارشنبه مورخ 1401/01/24پنجمین همایش پیشروان منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در سالن همایش های ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان برگزار شد و در این راستا جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه پرسنل گروه بنیاد مستضعفان  به موارد ذیل اشاره نمود:

تغییر دولت در ۱۴۰۰، اوج گیری‌های کرونا، تورم، مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، سال گذشته را به یکی از سخت‌ترین سال ها تبدیل کرد با وجود همه این مسائل و مشکلات، عملکرد بنیاد مستضعفان، ۲۱ درصد فراتر از برنامه مصوب بود. رمز کسب این موفقیت، لطف خداوند و رسیدگی به نیروی انسانی و دعای خیر آنها است. بدانید محدود شدن کار به کار اداری که بی‌خاصیت و کرخت است، حلقه مفقوده سیستم اداری کشور است. ما باید مخلصانه و فراتر از سیستم اداری، از نیروی انسانی دفاع کنیم و باید با اخلاق و با تمام وجود نیروی انسانی را تکریم کرد. بایستی تلاش کنیم تا در زمینه مواجهه با کارمندان و کارگران، متواضع و بااخلاق باشیم و در این نوع برخورد، سرآمد و الگو باشیم. فراموش نکنیم که ایثار، فداکاری، اخلاص و محبت در کار یعنی معامله با خدا و هیچ معامله‌ای پرسودتر از معامله با خداوند نیست. هیچ شرکتی در بنیاد مستضعفان عذری برای عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران ندارد؛ حتی به بهانه نداشتن پول و منابع و این منابع می بایست از هر طریقی تامین گردد. در پرداخت حقوق کارگران و پرسنل، با هیچ کس شوخی نداریم. محیط کار باید منزه، مومنانه و اخلاق‌مدارانه باشد که نتیجه آن آرامش محیط و بهبود عملکرد نیروی انسانی است. ما بنیاد مستضعفان را باید «انسان‌محور» اداره کنیم چراکه ما با انسان‌ها در ارتباطیم نه ماشین‌ها. وفادارای سازمانی، بالاترین سرمایه منابع انسانی است چراکه نتیجه وفاداری سازمانی، ارتقاء عملکرد و بهره‌وری است.ما به آینده امیدواریم و به لطف خداوند ان‌شاءالله شرایط کشور و بنیاد مستضعفان رو به بهبود خواهد بود.